There is something in the air.

Ericssons vd Börje Ekholm  uppger också att

bolagets anställda trakasserats på grund av

konspirationsteorierna kring 5G och covid-19.

DN. 20 04 22

 
 
 
 
 
Mig lurar du inte!!
 
 
 
Det ringde och ringde i min telefon,
men jag vågade inte svara,
visste ju inte vart samtalet kom ifrån,
eller vem det kunde vara.
 
Det kunde ju vara nån som var drabbad
och i etern spred viruset vidare,
jag känner min trygghet rubbad,
av alla dessa luftburna spridare.
 
 
Kanske ska jag skaffa hemligt nummer,
för att hålla mig frisk och sund,
så jag hinner bevisa för varenda dummer
att jorden inte alls är rund.
 
Kan inte låta bli att bli att tänka på Bengt Grives kommentar om konspirationsteoretikerna som hävdade att fotbollsVM i Stockholm -58 aldrig hade spelats ; "Allting finns" Hade Bengt Grive levt idag hade han fått se att det t.o.m. finns mer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: