Takhöjd för dvärgar.

 

 

Bakre byggnaden europeisk takhöjd,

främre svensk takhöjd.

 

Moderatorerna på Ifrågasätt har censurerat och tillfälligt portat mig från tjänsten.  Tydligen var kommentaren nedan om en barnskötare som fått på skallen av en, med all rätt, förgrymmad fader, efter att barnskötaren förgripit sig på och våldtagit ett antal barn som stod under hans beskydd, alltför respektlös.

 

Detta grämer mig naturligtvis djupt och jag kommer i framtiden att vise denne gentleman och andra av hans kaliber den respekt de utan tvivel förtjänar.

 

Det verkar som om den intellektuella takhöjden i Sverige, från en redan låg nivå, är i sjunkande.

 

Moderatorernas meddelande.

 

Hej Erik,

Efter att våra moderatorer granskat en av dina kommentarer, har du fått kommentaren borttagen.

Kommentaren som berörs  var enligt följande:

"Barnskötaren greps misstänkt för brotten i slutet av januari, men släpptes på fri fot." "Barnskötare av den här avarten lever en mycket riskabel och förmodligen kort tillvaro både i och utanför fängelser. Något de kanske ska ha i åtanke innan de begår illdåden."

Den har tagits bort med motiveringen:

Denna kommentar tas bort eftersom den bryter mot riktlinjerna för kommentarer, specifikt dessa: Framför egna åsikter i god ton och visa respekt (sic) min anm.) för dem som eventuellt berörs av nyhets- eller debattartikeln. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: