No object.

 

Den 7-åriga röda pandan Arjun, på rymmen från Kolmårdens djurpark.

På flykt från erotomaner.

 

Rymlingen Arjun, sju år, kom till Kolmården i förra veckan från en djurpark i Nederländerna. Flytten är en del av ett bevarandeprogram för den hotade arten. Tanken var att Arjun skulle fatta tycke för Kolmårdens pandahona Ottilia, två år.

Men innan de hann träffas försvann Arjun. Hur han kunde lämna pandornas hägn är oklart. Det finns inga skador eller påverkan på stängslen. Flykten upptäcktes på måndagsmorgonen.

 
 
Jag är en stackars röd liten panda,
som  råkade i Sverige landa,
dom ville para mig med Ottilia,
men jag är likgiltig för sexualia,
 
 
vill inte känna mig som ett sexobjekt,
så jag tror avstår från detta projekt,
dom får finna henne en annan partner,
för jag nu illa kvickt försvinner.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: