Allahu Akbar????

 

 

 

Med hjälp av västerländsk teknik

blir ingen dag den andra lik

 
 
 

Hotfull man greps på

Migrationsverket – ropade ”jihad”

 

 

Jag tänkte jag skulle skrämmas lite grann idag,

så jag klev in på migrationsverket och ropa Jihad!

Och för att ingen skulle betvivla vem min gudom var,

hojtade jag i högan sky också Allahu akbar!

 

 

Och att vår Gud är fruktad visade deras reaktion,

de är ju så räddhågade i denna nation,

så  bara  namnet på vår store Gud,

sänder liksom kalla kårar på deras hud,

 

men för säkerhets skull kom jag med ett annat hot

en bomb, nåt som väldigt få människor vågar stå emot

( vår Gud är nämligen inte så stark på egen hand

utan behöver hjälp av lite västerländsk teknik ibland).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: