Watch your tounge!!! Or we´ll cut it out!!!!!


”Dödspatrullen” från Järva

riskerar

dubbla straff i Danmark. DN. 20 08 10

 
Tre framtidshopp ur Dödspatrullen.
 
Argus trampade tydligen på ömma tår när han kommenterade några gängstrars önskvärdhet i samhället i DN. idag och fick se sig censurerad.
 

Kommentaren i original.

Det verkar som om de övriga nordiska länderna har ett annat mått av handlingskraft när det gäller att bekämpa virus av olika slag

 

Kommentaren sedan Argus krupit till korset.

 

Det verkar som om de övriga nordiska länderna har ett annat mått av handlingskraft när det gäller att bekämpa både virus och problem av andra slag. Jag fick en tidigare kommentar censurerad för att jag använt ordet "virus" på ett tydligen kränkande sätt och jag ber härmed virusarna om ursäkt. Motiveringen löd; Framför egna åsikter i god ton och visa respekt för dem som eventuellt berörs av nyhets- eller debattartikeln. Jag har aningen svårt att förstå hur dessa gentlemän kan ha gjort sig förtjänta av något större mått respekt. Vi lever i en värld av halvsanningar. lögner, alternativa fakta, fake news och eufemismer. Det är ingen bra grund att stå på när det kommer till att angripa problem i samhället. 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: