Välfärdssamhälle.

Herta 99 år och bosatt i Karlshamns kommun , behöver hjälp med att ta sig ut på promenad , med en viss ålderns rätt kan en tänke. Lagom till hennes 99årsdag beslutade kommunen att Herta inte får handla i butiken som ligger 100 meter från hennes hem och vilken hon passerar på sina promenader. Kommunen har nämligen i sin oändliga vishet bestämt att Herta , som sagt 99 år , skall handla via internet.  Sverige är en stat som under åren 1990-98 tagit emot och härbärgerat 342 000 flyktingar och deras anhöriga, men Sverige är inte en stat som kan ge sina medborgare en värdig ålderdom. 
1 Tomas Gidlöf:

skriven

Karlshamn en skitkommun.
1953 skulle de döda min lillebror. Det hidrade min pappa. Som straff för att papp inte accepterade myndighetens dödsfarliga vanvård som nästan dödade min bror så utsattes farsan för allvarliga trakasserier.

År 2005, slutet av november, sökte jag nödhamn i Vägga. Styv kuling kom. Då kom kommunens plit och bröt livsuppehållade elleverans. Pliten ville inte ha pengar för elen. Kommunen skulle endast visa sin feodala makt. Det var fiskarna i en annan del av hamnen som hjälpte mig. jag fick flytta till deras kaj och köpa el av dem. Kaffe fick jag med.

Karlshamns "Gästbåtshamn" är felarrangerad och därmed usel. Vanligt sjömanskap och lite brädklädning av kajen hade varit mkt billigare och hade fungerat utmärkt.

Snälla Karlshamnsbor finns! Jag uppmanar dem att byta ut sina politiker. Visa civilkurage. Ta samhällsansvar.

Andra övergrepp som är värt att ta del av är "Fallet Axel" Se nedan.
ynd att Du som kommenterat Josefsson vill vara anonymis.

Kontakta mig om du är seriös. Framträd så ökar din trovärdighet.

Fallet Axel nedan är ett av ca 30 000 fall per år.

Axels situation beror på att myndigheterna trotsar gällande lag och konventioner. Dess tjmn och politiker skyddas av åklagarväsendet som jag anser vara politiskt korrumperat. T.ex. döljer Sven Erik Alhem att domare i Vbg Ting begärt mutor.

Axels mamma är inte problemet ty hon har inte makten.

Regimens propagandaorgan är väl informerade om Fallet Axel. Josefsson, Hannes Råstam, Bo Holmström är några av dem som fått saklig information om och i vilka offentliga handlingar de kan finna bevis för det s.k. rättsväsendets brottslighet.

De har konsekvent valt att dölja regimens brott mot svenska barn. Verksamheten har pågått åtminstone sedan 1940 talet. Övergreppsindustrin är både politiskt och ekonomiskt lönsam. Jag har varit i personlig kontakt med 48 riksdagsmän angående myndigheternas brott mot mina och andras barn. Samtliga partier har gjort identiskt samm

2 Tomas G:

skriven

fortsättning:

Jag har varit i personlig kontakt med 48 riksdagsmän angående myndigheternas brott mot mina och andras barn. Samtliga partier har gjort identiskt samma ställningstagande. De tycker att Regeringsformen skall vara ett dåligt skämt. Riksdagen stöder enigt myndigheters brott mot svenska barn och vuxna.

Jag tror att de så kallat granskande journalisterna endast är en lite mer sublim del av censuren. Censuren i Sverige är effektivare än den var i forna Östtyskland, DDR.

Jag ahr varit arresterad för mina åsikters skull. Jag har den mest förbjudna åsikten. Nämligen att sveriges myndigheter skall följa lagen. Då tjänstemännen begår brott i tjänsten tycker jag att de skall ha straffen som står i lagen.

För min förbjudna åsikt blir jag av många i medelklassen kallad "nynazist". Jurister flinar och kallar mig rättshaverist. Alla jurister jag varit i kontakt med har valt att dölja brott som de fått kännedom om.

MVH
Tomas Gidlöf   telefon 0410 - 33 43 83 Mobiltfn 0709-499414 , byts snart till 070 – 298 57 05
E -post: [email protected]


Skeppare å segelbåten Ofelia men också en
Svårt kränkt Svensk Medborgare,
Far till en trettonårig faderlös Pojke och hans i 14 år faderlösa Halvbror.
Tomas hemsida: leta via www.djingis.se gå till ”LÄNKAR” gå till Tomas Gidlöf
Läs och begrunda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: