Persson(ligt) avslöjande.

image14 Till er som undrat vem den där mångkunnige pers(s)onen på MANPOWER egentligen är.

Argus kommer här med ett scoop som skulle få både Aftonbladdret och Sexpressen att grönska av avund!
Dock går han bara ut med det till sin exklusiva läsekrets, men är fullt medveten om det indianska talesättet ; tre kan bevara en hemlighet om två är döda.

Argus tänker sig att mångkunnige Persson funderar som följer;

När levnadskostnaderna är höga 
hjälper det att klaga föga,
för att hålla kontot fullt,
knäcker jag som konsult.

Jag har ingen aning om vad jag säger,
men i Oslo föreläste jag för en massa tjejer,
jag tror det handlade om manlig makt och kontroll,
men bara stålarna trillar in ; spela roll.






 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: