Spy over there?

 Här ses programledaren på ett förtjänstfullt sätt utöva sitt yrke.

En svensk programledare vars främsta prestation hittills i hennes unga liv består i att hon kastat upp i direktsändning, har bjudits in till USA för att medverka i en pratshow,också detta i direktsändning varför vi får hoppas att fataliteten inte uppkast...f´låt upprepar sig ska det vara. Det finns tydligen många sätt att göra sig ett namn här i världen, tyvärr tycks dock Argus ha missat samtliga ( vilket säger något om denna mans utförsgåvor, Metusalems anm. ). Programledarens spye...f´låt, gryende karriär ( dålig dag vid pulpeten Metusalem? Argus anm.) är väl långt ifrån det värsta exemplet på sinnesförvirring i en sjuk värld, men ett gott symptom är det.

Den unga damen har inför resan genomgått en intensivkurs i engelska hos Argus och lärt sig några, i sammanhanget, viktiga glosor varav åtminstone inte alla tycks vara uppkas..f´låt bortkastade ska det vara.

Jag ville hitta på något helt nytt
och därför har jag i TV spytt.
Nu åker jag till USA,
ni ser det gick ju bra!

I svensk TV gjorde jag en kupp
genom att som man säger over there throw up,
and now I hope to become a star,
som lyser på himmelen alldeles klar.

 En kollega till programledaren har nu vänt sig till skyddsombudet på arbetsplatsen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: