Autolove

Expressen berättar om en engelsman som älskar med  bilar ( och diverse andra motorfordon). I en sinnesförvirrad värld är väl ett sådant beteende inte särskilt avvikande, men Argus råkade ändå minnas historien när han såg en gammal Volvo Amazon. Amasonerna var som bekant ett krigarfolk uteslutande bestående av kvinnor och med en lätt nedlåtande syn på det manliga släktet. Hur de skaffat sig den framstår för många män än idag som en gåta, vilket  visar hur rätt amasonerna hade.

Trots att den Amazon som Argus stötte på(sic) , med ålderns rätt, Argus tror att märket inte har tillverkats på sisådär en 40 år,(rätta mig ogärna om jag, till äventyrs, skulle ha fel.) var något bedagad är det inte omöjligt att den skulle kunnat tända erotikens låga hos den autovirile engelsmannen;

O , jag vill älska dig du vackra amason
ge mig din kärlek om än som ett lån.
Inget tänder mig som en bil,
can´t help the way I feel.

A man isn´t a dirty creep
just because he loves a Jeep.
Kärlkeken så förunderliga utrryck sig tar,
what is wrong with making love to a car?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: