Kär och galen.

Pastor Helge Fossmo , namnet betyder "den helige" med den bistra ironi som endast ödet är mäktig, har två år efter mordet på sin hustru kommit på att fler var inblandade varför han på skattebetalarnas bekostnad på nytt skall förhöras. Den gode herden har , liksom Bobbys mor,  förklarats psykiskt frisk och förvaras f.n. på kriminalanstalt, inte i ett madrasserat rum. Båda dessa friskförklaringar säger  en del om det mentala tillståndet i Sverige.
Argus tror att "tankar" liknande dessa kan röra sig i pastorns förvirrade hjärna ;

Ja, är man både galen och kär,
händer lätt sånt här
är man på sex helt såld
är det lätt att ta till våld.

Men,vid min Gud jag svär,
jag var inte ensam om det här.
Vid min sida fanns en sexig brud,
som liksom jag är galen i Gud.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: