Linda goes politic.

Linda Rosing skall enligt Expressen bilda ett nytt politiskt parti. Linda har lagt pannan i djupa veck och kommit fram till att partiet skall heta Unika partiet, eftersom , som hon säger "alla männskor är unika", en "tankegång"    som Argus måste erkänna att han har lite svårt att hänga med i eftersom själva vitsen med ett politiskt parti måste vara att samla människor som "tänker" så lika som möjligt. Hon meddelar också stolt att hon kommit på namnet alldeles själv.
Argus meddelar att han tycker att eftersom politiken redan  är så full av knäppgökar, med hela skalan från Gudrun Schyman till Alf Svensson representerad , så lär väl Linda Rosing varken göra till eller från ;

Härmed meddelar jag att jag har tänkt till
och kommit fram till att jag vill,
bilda ett parti för alla som är unika
och just därför så lika.

Jag får nog en och annan röst
b´föátt  jag , likt la Cicciolina, att jag visat mina bröst,
och när det gäller politik
är min hjärna alldeles unik.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: