Insnöad.

DN meddelar att Sven Nylander inte kommer att få något avgångsvederlag sedan han fått sparken från stiftelsen Ren idrott  efter att ha ertappats med fingrarna i kokainburken. Dessutom slängs han ut ur styrelsen för ett restaurantprojekt och tvingas sälja sin aktier i företaget.
Argus misstänker att Nylander nu drabbats av eftertankens kranka blekhet, en blekhet lika vit som snö, och att han funderar över om ett kokainrus vär värt en spolierad framtid ;

En gång var jag ung och käck,
klippte lätt varenda häck,
nej,ingen häck var för mig för hög
över varje hinder lätt jag flög.

Nu är jag gammal och inte lika stark,
tyckte jag behövde lite knark,
men åt h-e denna trängtan bar,
nu har jag ingen framtid kvar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: