Hälsotips!!

Trendkänslig som Argus är, följer han härmed den massmediala strömmen och kommer med ett par hälsotips, det första är  hämtat från Aftonbladet och lyder ;
Sov dig smal !  ( För den som har problem att falla i Morfei armar föreslår Aftonbladet att man släcker ljuset , se där en revolutionerande idé.)


Argus egna råd ligger på på ungefär samma intellektuella nivå ;

1 Ät dig slank

2 Vila dig i form

I övrigt predikar Argus måttlighet , dock med samma reservation som den okände tänkare som säger ;

Måttlighet är bra , så länge den inte går till överdrift.

1 Liisa:

skriven

Tack Argus! Så roligt jag hade i dag. Gissa om jag ständigt( törs ilte stava till alltid enär jag vet att Argus mår illa av oegentligheter) kollar din blogg! Nu efter så fina hälsotips hoppas jag att det inte skall vara någon risk för att Argus t. a. p. ( dvs trillar av pinn) Med vänlig hälsning Ulla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: