Bright future?

Denna strålande solskensdag varnar Expressen för att stora solglasögon kan orsaka blindhet.

Detta får Argus att minnas en låttitel av ( tror han ) 10cc " My future´s so bright I got to wear shades." ( Min framtid är så ljus att jag måste bära solglasögon." Detta kan vara något att ha i åminnelse i den tid då " den ljusnande framtid är vår " sjungs både här som där.

 

Med detta sagt ( och gjort) tänker Argus njuta av sol och en del annat under ett par dagar och lägger därför t.v. ( tills vidare, inte television ) datorn på den berömda hyllan.

Med tack för hitintills visat intresse.

1 Sune:

skriven

Låten är av Timbuk 3, ifall någon vill leta upp den.

2 BGA:

skriven

"I study nuclear science
I love my classes
I got a crazy teacher
who wears dark glasses..."

tror jag den gick. Sist jag hörde den var 1987. "Så för all del, jag kan ha fel".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: