Usamas sång.2

I samband med att Usama bin Laden hotar med att trappa upp kriget mot Europa, har sagde potentat beställt en ny och lite "vassare" , eller hottad ,  version av Usamas sång och härvid lovat Argus gratis olja under resten av Argus liv, ett löfte som Usama nog kan komma att åtra(ångra,återkalla, övers.anm.) både en och två gånger i takt med att Argus hankar sig fram sekel efter sekel.

 

Nåväl ,  här är den nya versionen ( fortfarande på melodin Med en enkel tulipan ( jodå, Argus kan en hel mängd andra melodier , men vilka två dessa är vill han för närvarande inte avslöja) ;

 

Jag är en fanatisk muhammedan

och jag är ilsken som f-n

jag vill så gärna , jag vill så gärna bombardera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: