Maka söker kaka.

Den ekonomiska fifflaren och politiska oppurtunisten Gudrun Schyman har funnit en jämbördig partner i samband med bildandet av Fi. Det är Susanne Linde som varit sjukskriven på heltid sedan år 2000 , men under denna tid höjt sin inkomst med över 100 000 kr. Det är svårt att veta om det är dumhet eller arrogans som ligger bakom hennes uttalande , " Jag förstår inte det. Det känns som om jag har mindre pengar nu.Men det var ju trevligt."

 

Vidare uppger hon att hon legat i sängen sedan i tisdags, vilket får Argus att ställa sig frågan om hon kanske , i enlighet med Ronald Reagans tankegång; "Det sägs att politik är det näst äldsta yrket i världen.Jag har i alla fall lärt mig en sak,nämligen att det har mycket gemensamt med det äldsta." blandat ihop de båda yrkena? Se "Gamla Yrken."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: